Gout dan Buah Pinggang Stones - Bagaimana untuk Penyembuhan 2 Masalah Dengan Satu Remedy

Gout dan Buah Pinggang Stones - Bagaimana untuk Penyembuhan 2 Masalah Dengan Satu Remedy

Gout dan batu karang boleh menyebabkan beberapa isu-isu yang serius. Jika anda mengalami kedua-dua penyakit-penyakit ini, toleransi kesakitan anda mungkin cukup tinggi. Yang benar adalah bahawa kedua-dua penyakit-penyakit ini seolah-olah memberi kesan kepada orang yang sama. Ini kerana kedua-dua gout dan batu karang adalah disebabkan oleh masalah yang sama.

Adakah anda tahu bahawa batu karang dan gout kedua-duanya disebabkan oleh dehidrasi? Dehidrasi adalah apabila badan tidak mendapat air yang secukupnya untuk betul mengepam sendiri. Apabila anda tidak mendapat air yang cukup, buah pinggang anda akan biasanya tidak dapat mengepam kalsium membina dan badan anda tidak akan dapat untuk mengepam asid urik.

Hasilnya akan menjadi batu karang dan kesakitan yang amat sangat di ibu jari kaki. Mujurlah, anda boleh menyembuhkan kedua-dua masalah ini dengan ubat-ubat yang sama yang bekerja dengan curahan batu karang kalsium dan kristal asid urik.

Bagaimana untuk Penyembuhan Gout dan Batu Ginjal

Perintah pertama perniagaan adalah untuk memulakan curahan buah pinggang dan badan anda. Anda boleh melakukan ini dengan meminum air yang banyak sepanjang hari. Doktor anda mungkin telah menyatakan hal ini kepada anda sudah tetapi ia adalah penting ingat tip-tip berikut.

Lelaki perlu minum kira-kira 125 auns air setiap hari dan wanita perlu mensasarkan sekurang-kurangnya 100 auns setiap hari. Satu tip yang baik adalah untuk minum hanya air suling (bebas daripada semua mineral) sehingga batu anda lulus atau serangan gout anda berkurangan. Akhir sekali, anda juga perlu minum sepanjang hari! Jangan bermain mengejar sebelum tidur dan membuat 5 perjalanan ke bilik air pada waktu malam.

Akhir sekali, ada rahsia lain yang anda juga mungkin ingin mencuba. Berikut adalah 5 rahsia doktor anda mungkin tidak menyebut.

A Gout dan Buah Pinggang Batu Remedy Asli

1. Melarutkan kristal urik asid mudah dengan baking soda. Campurkan setengah sudu teh baking soda dengan segelas air dan minum sekurang-kurangnya sekali sehari. Baking soda telah ditunjukkan untuk meneutralkan dan membubarkan kristal asid urik.

2. Berries telah ditunjukkan untuk menjadi sangat bermanfaat untuk melarutkan batu karang dan meneutralkan asid urik (punca gout). Lawati kedai runcit tempatan anda dan menyimpan pada strawberi, kranberi, beri biru dan anggur. Semua telah terbukti memberi manfaat dalam perjuangan gout dan batu karang.

3. Diet yang sihat adalah penting untuk kedua-dua penyakit. Satu lagi petua cepat adalah untuk mengurangkan pada semua makanan yang diproses dan menggemukkan. Sebaliknya memilih makanan sihat dan makanan ringan yang penuh dengan buah-buahan dan sayur-sayuran. Kedua-dua buah-buahan dan sayur-sayuran yang sarat dengan serat larut air yang telah ditunjukkan untuk mencuci buah pinggang dan badan.

4. Sayur-sayuran yang mengandungi klorofil juga telah terbukti amat berkesan untuk mengepam badan dan buah pinggang. Cuba makan asparagus, pasli segar atau wheatgrass kerap.

5. Akhir sekali, senaman sekurang-kurangnya sekali setiap hari. Anda harus cuba untuk keluar dan pergi berjalan-jalan atau melakukan sesuatu yang anda menikmati di luar. Ia membuktikan bahawa senaman boleh memberi manfaat kepada badan dalam beribu-ribu cara termasuk membuat badan anda mengepam sendiri dan berjalan dengan lebih berkesan. Kedua-dua penyakit-penyakit ini dapat dibetulkan dari bersenam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar