Kurangkan Berpeluh berlebihan - 3 Tips untuk musim panas

Kurangkan Berpeluh berlebihan - 3 Tips untuk musim panas

Keperluan untuk mengurangkan peluh berlebihan sudah pasti hak yang paling besar sebelum atau semasa musim panas. Bagi mereka yang mengalami keadaan ini memalukan, meningkatkan suhu dan cahaya matahari tidak begitu gembira. Jadi sekarang akan menjadi masa yang baik untuk memperkenalkan beberapa tips untuk tinggal kering pada musim panas ini:

Mula minum teh Sage
Saya tahu teh bukan minuman yang paling lebih baik ketika musim panas akan datang. Tetapi ia akan membantu. Sage adalah tangan ke bawah herba yang terbaik ada untuk mengurangkan peluh berlebihan, jadi minum dua cawan sehari akan menyebabkan berpeluh kurang. Jika minum teh panas ternyata menjadi keras, sejuk ke bawah dalam peti sejuk anda sebelum minum, atau cuba menambah herba dalam makanan anda.

Kurangkan kafein
Seorang peminum kopi yang besar? Baiklah, saya minta maaf untuk memberitahu anda bahawa jika anda berada, anda tidak melakukan masalah berpeluh anda apa-apa nikmat. Kopi, minuman tenaga, soda dan minuman lain yang termasuk pengeluaran kafein peningkatan peluh. Oleh itu, cuba untuk memotong mereka keluar sepenuhnya, atau sekurang-kurangnya mengurangkan pengambilan sebanyak mungkin.

Mula bersenam
Kehilangan lemak dari badan anda akan menyebabkan berpeluh kurang. Senaman juga mengurangkan tahap tekanan, yang merupakan satu lagi penyumbang kepada berpeluh meningkat.

Latihan hanya mempunyai begitu banyak manfaat yang besar! Plus, yang tidak mahu untuk mendapatkan patut untuk musim panas?

Musim panas perlu masa yang menyeronokkan untuk semua orang. Malangnya, bagi orang-orang yang banyak berpeluh, ia boleh menjadi masa yang paling teruk tahun ini. Mengambil beberapa, nasihat serba semula jadi yang ringkas boleh dan akan seterusnya berkemungkinan besar lebih bersih dan musim panas lebih menyeronokkan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar