Healing Path Baru Untuk Penyakit Kronik

Healing Path Baru Untuk Penyakit Kronik

Bosan Hidup dengan penyakit yang kronik? Sudah tentu anda berada. Cuba perubatan tradisional atau amalan alternatif tertentu dan mendapati mereka tidak siap penyembuhan? Tetapi pernahkah anda cuba Doktor Dalam? CG Jung, pakar psikiatri Swiss yang besar itu, dipercayai bahawa apabila kita tidur, kita bersentuhan dengan kuasa penyembuhan yang tidak seperti yang disediakan semasa waktu bangun. Ini adalah agak satu kenyataan yang luar biasa berdasarkan kepercayaan moden dalam kuasa pemulihan perubatan kontemporari.

Tetapi kenyataan Jung datang untuk hidup apabila ia telah disahkan dalam satu seminar impian saya. Sebahagian daripada bengkel impian semua-hari saya dijalankan termasuk pengeraman impian dan induksi yang menyediakan orang ramai untuk mempunyai impian yang bermakna petang itu mengenai sebarang isu atau masalah hidup itu adalah tahan kepada resolusi. Seperti biasa, peratus yang tinggi peserta tertidur semasa induksi dan beberapa daripada mereka teringat mimpi membantu. (Pengeraman ini adalah teknik untuk meminta mimpi untuk jawapan kepada soalan tertentu, dan induksi adalah imej berpandu dengan renungan yang mendalam yang membawa mimpi penyelesaian masalah.) Satu wanita muda mempunyai neuropati kaki yang telah merisaukan beliau untuk dua tahun. Beliau telah mencuba pelbagai ubat-ubatan dan prosedur, tetapi tidak berhasil. Berikut ialah transkripsi perkataan yang tepat beliau mengenai impian penyembuhan beliau semasa seminar impian saya dan selepasnya.

"Tiada apa-apa adalah seperti menekan sakit berdenyut di kaki saya. Adakah saya fikir ia akan berfungsi? Tidak! Tetapi saya dalam kesakitan begitu banyak saya fikir saya akan mencubanya. Psikologi A telah memberitahu saya tahun sebelum ini bahawa saya tidak dapat berehat cukup untuk hipnoterapi dan ditamatkan saya sesi "merokok berhenti". Setiap kali saya berada di persembahan latihan visualisasi, meditasi, atau bersantai, saya akan memandang hina senyap pada teknik-teknik ini kerana saya berpendapat mereka bodoh dan tidak berguna. Saya rasa apa yang membuat perbezaan kali ini adalah bahawa induksi impian itu berlaku pertengahan seminar Pada masa itu, terdapat persekitaran yang aman, dan bahan yang begitu menarik, boleh dipercayai, dan pemikiran-memprovokasi Impiannya berikut:.. Saya melihat imej kaki saya , dan saya boleh melihat melaluinya seperti saya telah x-ray mata. Tiba-tiba, cahaya terang diimbas dan menyelubungi kaki saya, menembusi ke kawasan pedalaman.

Saya rasa dan tahu ia adalah cahaya penyembuhan. Apabila saya keluar dari induksi, saya sakit percuma. Saya rasa saya teringat segala-galanya, dan ia berasa besar untuk menjadi sakit percuma. Oh! Satu perkara lain, saya memang mempunyai beberapa detik-detik keraguan selepas saya bermimpi penyembuhan saya, dan setiap kali saya mempunyai keraguan mereka, kesakitan akan kembali. Saya menyatakan ini kepada seorang wanita yang duduk di sebelah saya, dan dia berkata: "Tahanlah mempercayai dan berpegang teguh kepada penyembuhan anda." Dia adalah betul. Apabila ragu-ragu itu pergi, kesakitan akan hilang. Ia berlaku beberapa kali pada minggu-minggu berikutnya, tetapi saya teringat apa yang dia kata dan telah berpegang teguh kepada penyembuhan saya. Saya memeriksa dengan sembilan bulan selepas pengalaman ini, dan dia sakit percuma masih. Ciri-ciri dalaman dan luaran pengalaman pengawetan ini menunjukkan sifat dua laluan penyembuhan kita sering boleh mengambil. Apabila kedua-dua pasukan datang bersama-sama mengikut keperluan individu, mereka boleh menjadi ubat ajaib yang kuat.

Ketahui lebih lanjut mengenai bagaimana untuk menghasilkan penyembuhan dan maklumat kesihatan impian dan mendapat masalah penyelesaian bantuan anda terjebak pada http://www.Dreamtechniques.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar