Melarutkan batu karang Dengan 1 lawatan ke Kedai runcit

Melarutkan batu karang Dengan 1 lawatan ke Kedai runcit

Melarutkan batu karang tidak perlu dilakukan oleh seorang pakar bedah apabila anda mempunyai kedai runcit dalam jarak memandu! Sejak beberapa dekad yang lalu, beribu-ribu orang telah merawat batu karang mereka dengan mendapatkan pundi hempedu mereka pembedahan.

Malangnya, bidang perubatan telah membuat berbilion-bilion dolar dari pembedahan ini. Dan yang lebih malangnya, kebanyakan pesakit boleh disimpan organ mereka, pundi hempedu, dengan membuat satu perjalanan ke kedai runcit.

Biar saya jelaskan!

Mengapa Pemulihan semula jadi bekerja dengan batu karang

Sebab terbesar anda perlu memilih rawatan alternatif adalah kerana membuang pundi hempedu anda akan meningkatkan risiko usus dan usus besar. Anda juga mungkin ingin untuk lulus batu karang anda secara semulajadi kerana ia adalah sangat murah berbanding dengan kos yang tinggi untuk pembedahan (+ $ 15,000).

Ramai orang terkejut bagaimana mudah ia adalah untuk lulus batu karang jika anda menjalani kehidupan yang lebih sihat. Oleh kerana penyakit ini biasanya disebabkan oleh pola makan yang buruk dan gaya hidup yang tidak sihat, ia hanya membuat hidup sejak itu dan makan sihat adalah permulaan rawatan semula jadi.

Berikut adalah beberapa tips untuk anda bermula dengan tanpa rasa sakit lulus batu karang anda.

Melarutkan batu karang dengan lawatan ke Kedai runcit

1. Kunci untuk membubarkan dan curahan batu karang adalah untuk mengurangkan toksin dan kolesterol yang terkumpul di dalam badan dan pundi hempedu anda. Sebuah tempat yang baik untuk memulakan adalah dengan menambahkan asid askorbik (vitamin C) setiap hari. Anda perlu tambahan 3000 mg sepanjang hari.

2. banyak minum air juga akan membantu toksin siram dan kolesterol. Lelaki perlu minum 125 auns air setiap hari dan wanita perlu minum 100 auns setiap hari.

3. Menambahkan lesitin juga sangat bermanfaat untuk mengurangkan toksin. Lecithin terdapat dalam sayur-sayuran tetapi kebanyakannya boleh ditambah juga. Anda perlu tambahan 1200 mg lesitin dua kali sehari.

4. Ramai pakar menyatakan 2 perkara yang paling penting yang anda perlu tambahan adalah multi-vitamin (bentuk kapsul) dan minyak flaxseed. Minyak flaxseed adalah minyak larut air yang sihat yang telah ditunjukkan untuk mengepam toksin tetapi juga membantu mengepam pundi hempedu. Anda perlu menambah 2 sudu setiap hari bersama-sama dengan multivitamin anda.

5. Anda juga perlu makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari. Makan 6-7 hidangan buah-buahan kegemaran anda dan sayur-sayuran adalah cara yang baik untuk mendapatkan banyak serat larut air. Fiber adalah cara yang mudah untuk mengepam pundi hempedu anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar